18-02-2015 - Pic de Mortiers
20-02-2015 - Bastiments i Bacivers
19-02-2015

Sortim des de el Pk de Grau Roig i agafem l’itinerari marcat que va per dins del bosc en direcció al Pessons, després pugem cap a l’esquerra un bosc bastant dret que ens durà directament fins al replà on arriba l’últim “arrastre” davant mateix de la pala del Montmalús. Planegem per sobre del llac i comença la pujada fins al coll del Montmalús, tot i que l’últim tram esta una mica dur no cal posar ganivetes. A partir del coll hi ha molta neu nova i s’arriba al cim amb esquís sense cap problema.
Al cim, quatre fotos, menjar, veure i gaudir d’un dia espectacular.
La baixa la fem per la pala Nord, tot i estar una mica dura es deixar baixar bé, fem diagonal a la dreta i anem a petar les pales que hem vist mentre pujàvem direcció al coll, només dir: impressionants. Seguim baixant direcció als boscos de la dreta, amb POWDER fins al Pk de Grau Roig, una baixada on ho hem petat tot el que hem pogut i més.

Des de el llac mirant al cim

Des de el coll mirant al refugi